آرایشی و زیبایی, مراقبت و سلامتی

آیس گلوب چیست؟؟؟

آیس گلوب چیست

 

یکی از ابزار‌های مراقبت پوست که امروزه مورد توجه بیشتر خانم‌ها قرار گرفته است. آیس رولر یا ماساژور گوی یخی نام دیگر آیس گلوب می‌باشد.

این محصول وسیله‌ای برای ماساژ پوست صورت و گردن است که باعث افزایش خون رسانی در زیر سطح پوست می‌شود و مانع از افتادگی پوست می‌شود.

آیس گلوب باعث ایجاد حس مطبوع روی پوست می‌شود و خستگی‌های روزمره پوستی را رفع می‌کند همچنین باعث جوانسازی پوست می‌شود.

روش جوانسازی از طریق یخ از گذشته دیرباز مورد استفاده ملکه‌ها و زنان بوده است و تاثیر مفیدی بر روی پوست دارد. آیس گلوب حساسیت پوست را رفع می‌کند و به کاهش قرمزی پوست کمک می‌کند

همینطور این وسیله برای تسکین پوست بعد از لایه برداری و میکرودرم بسیار مفید است. سرمایی که این محصول دارد اکسیژن رسانی به پوست را افزایش می‌دهد و پف صورت را از بین می‌برد.

آیس گلوب برای درمان پف دور چشم، میگرن، دردهای سینوسی و سرد درد بسیار موثر است همچنین عضلات صورت را تحریک می‌کند و چروک‌های ریز پوستی را از بین می‌برد. این ماساژور منافذ باز پوست را کاهش می‌دهد و باعث سفتی پوست صورت می‌شود.

فواید این محصول

قرمزی و حساسیت پوستی را از بین می‌برد و باعث تسکین آن می‌شود همچنین گردش خون و اکسیژن رسانی تحریک می‌کند.

استفاده آن قبل از آرایش کردن پوست را آماده می‌کند و باعث می‌شود آرایش به خوبی روی پوست بنشیند. در درمان سردرد، پف چشم و سینوس موثر است.

منافذ باز پوست صورت را کاهش می‌دهد و خطوط ریز را از بین می‌برد. در درمان آکنه و جوش‌های ریز بسیار موثر است. اعصاب و عضلات صورت را تحریک می‌کند و چربی پوست را کنترل می‌کند همینطور برای ماساژ پوست تمام نقاط بدن کاربرد دارد.

قسمت‌های تیره پوست را از بین می‌برد و رنگ آن را یکدست می‌کند. به از بین رفتن سموم مضر پوستی کمک می‌کند. استفاده مداوم از این ماساژور پوست را درخشنده می‌کند. از چین و چروک و همینطور پیری زودرس جلوگیری می‌کند. باعث جذب سریع محصولات پوستی می‌شود و کلاژن سازی پوست را تحریک می‌کند.

روش استفاده

قبل از استفاده به مدت ۱۰ دقیقه آیس گلوب را در یخچال و یا در یک ظرف پر از یخ قرار دهید و بعد از آن ماساژور را روی پوست به آرامی بکشید.

در قسمت‌هایی از پوست که قرمزی و حساسیت دارد گلوب را به آرامی حرکت دهید. این حرکت باعث از بین رفتن استرس می‌شود و به پوست آرامش می‌دهد. در قسمت‌هایی از بدن که عضله‌ها دچار گرفتگی هستند می‌توانید از این گلوب استفاده کنید.

روزانه ۲ تا ۵ بار می‌توانید از این گلوب استفاده کنید و محدودیتی وجود ندارد. بعد تمام شدن ماساژ  گلوب‌ها با صابون شست و شو دهید و با الکل روی آن‌ها اسپری کنید. برای تاثیر بیشتر می‌توانید از یک مرطوب کننده استفاده کنید. به هیچ عنوان گلوب‌ها را در فریزر قرار ندهید چون باعث شکستن آن‌ها می‌شود

. این ماساژور به شدت شکننده است در هنگام کار با آن دقت کنید. برای از بین رفتن جوش و آکنه فقط کافی است که گلوب را چند ثانیه روی آن نگه دارید و این کار چند مرتبه تکرار کنید. بهتر است قبل از استفاده ماساژور را به خوبی شست و شو دهید. صبح‌ها و شب قبل از خواب مناسب‌ترین زمان برای استفاده از گلوب می‌باشد.

نکات این محصول

استفاده از آیس گلوب جزو روش‌های غیرتهاجمی برای کاهش درد و التهاب است. این ماساژور باید در دمای ۶ سانتی گراد خنک شود. قبل از استفاده از آن اطلاعات کافی راجب نحوه استفاده کسب کنید. برای از بین بردن پف یک دقیقه روی قسمت مورد نظر نگه دارید. این ماساژور یک محرک ضدپیری است و استفاده مداوم باعث جوانسازی پوست می‌شود. بهتر از صابون‌های ضدباکتریایی برای تمیز کردن آن استفاده شود. افرادی که دارای پوست چرب و آکنه‌دار هستند بهترین گزینه برای رفع مشکل ماساژ پوست با آیس گلوب است. به آرامی باید از این ماساژورها استفاده کرد و آن‌ها را تحت فشار قرار نداد چون دچار شکستگی می‌شوند. به ایجاد خاصیت لیفتینگ روی صورت کمک می‌کند و به شکل غلطک و یا توپ یخی هستند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید