آرایشی و زیبایی, مراقبت و سلامتی

لوازم آرایشی و ناگفته‌های آن

لوازم آرایشی و ناگفته‌های آن

زیبایی چهره و جذابیت را می‌توان به دو بخش تقسیم کرد قبل‌از به وجود آمدن لوازم آرایشی و زیبایی و پس‌از آن .

از گذشته از لوازم آرایشی به شکل‌های گوناگونی استفاده می‌شد افرادی که در زمان‌های خیلی قدیم هم وجود داشتند به‌خصوص خانم‌ها از لوازم آرایشی استفاده می‌کردند که منشا آن‌ها بیشتر طبیعی بود.

با استفاده از رژ مناسب شادابی را به صورت خود بازگردانید

در ابتدا از پرایمر و بالم لب برای نرم کردن لب‌ها خود استفاده کنید. با این کار از پوسته شدن لب‌ها در ساعت آتی جلوگیری می‌کنید.

از خط لب همرنگ رژتان استفاده کنید و آن را با خطوطی دقیق و منظم بکشید. در آخر رژ را به آرایش لب‌ها اضافه کنید.

لوازم آرایشی آرامیس

لوازم آرایشی و تشخیص تاریخ انقضای آنها

در تشخیص تاریخ انقضای محصولات زیبایی حتما باید به دو نکته توجه کنید. یک اینکه معمولا تاریخ‌های انقضای درج‌ شده بر روی محصولات زیبایی بدون باز کردن در و پلمپ آنها در نظر گرفته می‌شود.

شما بر روی جعبه آنها یک عدد به همراه  حرف انگلیسی می‌بینید که آن نشان دهنده تاریخ انقضای محصول پس از باز شدن در آن می‌باشد.

کرم پودر‌ها تا ۹ ماه

خط چشم‌ها و ریمل‌ها ۳ الی ۶ ماه

رژ لب‌ها تا ۲ سال تاریخ دارند ، اما اگر تغییر رنگ و بو احساس کردید مصرف نکنین

براش‌های آرایشی را هر چند وقت یکبار بشویید و دقت کنید که هیچ یک از این محصولات را که دارید را با کسی به اشتراک نگذارید.

خرید متناسب با نوع پوست

یک نکته‌ای که قبل‌از خرید محصولات زیبایی و برای تهیه آن باید در نظر داشته باشید این است که محصولات زیبایی تهیه کنید و بخرید حتما بهتر است متناسب با پوست شما باشد.

پوست صورت تعیین کننده اصلی است !

 

چرا که شما حتی اگر بهترین محصولات زیبایی چهره گران‌قیمت‌ترین را هم تهیه کنید اما متناسب با پوست صورت شما نباشد یعنی به چهره شما نشیند به کارتان نمی‌آید، پس در مورد خرید لوازم آرایشی اولین نکته و مهم‌ترین نکته این است که شما نوع پوستتان را در نظر بگیرید و محصولاتی را استفاده کنید که متناسب با پوست شما می‌باشد .

در قدم دوم زمانی‌که اگر پوستتان خشک چرب یا حتی پوست معمولی یا ترکیبی می‌باشد و به سراغ یکی از این محصولات رفتید پیشنهادی که ما برایتان داریم ،اصالت کالا را در نظر بگیرید

پس  در ناگفته‌های محصولات زیبایی ،نوع پوست شما و اصالت آن‌ها چراکه نوع پوست تعیین‌کننده این است که چه لوازم آرایشی را استفاده کنید.

کیفیت لوازم آرایشی هم تعیین‌کننده این هست که به پوست شما آسیب نمی‌رساند

بازگشت به لیست

2 دیدگاه در “لوازم آرایشی و ناگفته‌های آن

  1. Emory Godwin گفت:

    Howdy, There’s no doubt that your site could possibly be having web browser compatibility issues. Whenever I look at your website in Safari, it looks fine but when opening in IE, it’s got some overlapping issues. I simply wanted to provide you with a quick heads up! Other than that, fantastic site!

    1. aramis گفت:

      Sorry, we are trying to fix our problems so that we can satisfy you

دیدگاهتان را بنویسید