دسته‌بندی نشده

طلا و زغال، معجزه زیبایی پوست

طلا و زغال، معجزه زیبایی پوست

پوست صورت بطور مداوم نیاز به پاکسازی و تغدیه شدن دارد. عوامل زیادی هستند که سلامت پوست را تهدید میکنند که برخی از مهم ترین آنها عبارتند از آلودگی هوا، کم خوابی، استرس و …

یکی از روش های بسیار تاثیرگذار در حفظ شادابی و لطافت پوست استفاده از ماسک می باشد که خواص بی شماری دارند.

ازجمله  ماسک هایی که امروزه در دنیا بسیار محبوب شده اند، ماسک طلا و ذغال هستند که در ادامه مقاله درمورد خواص شگفت انگیز این ماسک ها بطور مفصل توضیح می دهیم.

ماسک طلا

اولین معیار شادابی پوست حفظ رطوبت ان است. کمبود رطوبت در پوست میتواند عامل بسیاری از مشکلات پوستی باشد و باعث خشکی پوست، کدری و ایجاد چروک روی سطح پوست می شود.

ماسک طلا با خاصیت بازسازی کنندگی قوی و آبرسانی و ضدچروک بودن زیبایی و درخشندگی پوست شما را سب می شود همچنین با بهبود متابولیسم پوست مانع از آفتادگی پوست می شود. ماسک طلا یک روش فوق العاده برای بهبود وضعیت پوست محسوب می شود.

در صورت استفاده این ماسک با محصولات کلازن ساز میتونید تاثیرات فوق العاده این محصول را چندین برابر کنید.

خاصیت های ماسک طلا

افزایش انعطاف پذیری و الاستیته پوست

رطوبت رسانی و کمک به لطافت پوست چندید برابر بیشتر از محصولات دیگر

لایه برداری ملایم و کمک به شفافیت پوست

بهبود گردش خون در پوست

برطرف کردن خطوط ریز و چروک های سطی

ضد التهاب

طلا با دارا بودن مواد ضدالتهاب و آنتی باکتریال خاصیت تسکین دهنگی به پوست را دارد

لیفت پوست و کمک به سفت شدن پوست

ماسک زغال

آلاینده های بسیاری در هوا وجود دارد که باعث آلودگی هوای اطراف ما میشود. این آلودگی ها به منافذ پوست نفوذ می کنند و باعث ایجاد جوش، لک و تیرگی پوست میشوند، این موارد برای کسانی که پوست چرب دارند بیشتر اتفاق می افتد، بنابراین لایه برداری از پوست، بسیار ضروری می شود.

داشتن پوست صاف و یکدست، یکی از چیزهایی است که از داشتن آن بسیار خوشحال می شویم.

ماسک زغال یا بلک ماسک یک ماسک لایه بردار است.

با یک ماسک لایه بردار می توانید هم آلودگی را از سطح پوست خود برطرف کنید و هم سلول های مرده پوست را از بین ببرید. بنابراین زمانی که از این ماسک استفاده می کنید، پوستی سالم و با طراوت خواهید داشت.

ماسک زغال علاوه بر لایه برداری و رفع سلول های مرده پوست، خواص بیشمار دیگری نیز دارد. ماسک زغال با آبرسانی به پوست باعث افزایش رطوبت پوست میشود و جوانی و شادابی را برای پوست شما به ارمغان می آورد.

در زمان استفاده از ماسک های لایه بردار باید نکاتی را مدنظر قرار دهید:

بلافاصله پس از لایه برداری از مواد آرایشی استفاده نکنید.

تا حد امکان بعد از استفاده از لایه بردار ها در مقابل نور مستقیم خورشید قرار نگیرید و در صورت لزوم حتما از ضد آفتاب های بدون رنگ و کلاه های آفتاب گیر استفاده کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید